Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://repositorio.udec.cl/jspui/handle/11594/1329
Título : Classroom management skills & tecniques a self-learning activity book.
Autor : Díaz Larenas, Claudio Heraldo; supervisor de grado
Gehren Garcés, Katherine
Matus Retamal, Isabel
Palabras clave : Profesores - Formación Profesional;Práctica Profesional;Sistemas de Enseñanza.
Fecha de publicación : 2016
Editorial : Universidad de Concepción.
Resumen : Strictly speaking, classroom management refers to the way a teacher runs a lesson. Each teacher has a different system that develops consciously or unconsciously, to facilitate student learning. When running a lesson, you have to bear in mind that the choices you make will affect students’ learning and behavior. Whether or not your students feel confident and motivated will depend on these choices. In your lessons, you may include some techniques in order to achieve a specific aim. Behind every technique you use, there has to be a clear teaching intention.
Descripción : Tesis para optar al grado de Licenciado en Educación.
URI : http://repositorio.udec.cl/jspui/handle/11594/1329
metadata.dc.source.uri: https://go.openathens.net/redirector/udec.cl?url=http://tesisencap.udec.cl/concepcion/gehren_k
Aparece en las colecciones: Educación - Tesis Pregrado

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Classroom management skills & tecniques a self-learning activity book.pdf378,8 kBAdobe PDFVista previa
Visualizar/Abrir


Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons